Във Франция обсъждат закон, който да забранява споменаването на думите Фейсбук и Туитър по телевизията и радиото.
Министрите се споразумели да внесат поправки в указ от 1992 г., който постановява, че имената на търговски предприятия не трябва да се споменават в новините. От тук нататък ще бъде забранено на новинарите да споменават социалната мрежа и сайта за микроблогинг, освен ако не е от съществено значение или пък е свързано с конкретна новина. След като забраната влезе в сила водещите на информационни емисии по радиото и телевизията вече няма да могат да призовават зрителите или слушателите си да “ги следват в Туитър” например, призив, който става все по-популярен в информационните канали в другите страни в Европа и извън нея.
Освен това френските канали и радиостанции няма да могат да разчитат на онлайн публика, което придобива все по-голямо значение с напредването на технологиите. Френските радиа и телевизии ще могат само да дават завоалирани инструкции като “намерете ни в социалните сайтове”.
Източник: http://akademika.bg/2011/06/%d0%b4%d1%83%d0%bc%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%82%d1%83%d0%b8%d1%82%d1%8a%d1%80-%d0%b8-%d1%84%d0%b5%d0%b9%d1%81%d0%b1%d1%83%d0%ba-%e2%80%93-%d0%b2%d1%8a%d0%bd-%d0%be%d1%82-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%bd/
Германия по отношение на корупцията, не ...
Елексири на безсмъртие от миналото до на...