VIVACOM представя „Стажът” – eдна мегапродукция с твое участие – под този надслов ще протече стажантската кампания на VIVACOM през 2011 година. За осма поредна година телекомът ще проведе програмата си за летен стаж в страната, като даде възможност на 77 студенти да станат част от екипа на VIVACOM. Заради големия интерес към програмата през изминалите години, телекомът увеличава броя на стажантите с около 25% през 2011 г. Същият е и процентът на младежи, които бяха назначени на постоянна работа в телекома в резултат на миналогодишната кампания.
През 2011 г. VIVACOM ще приеме стажанти в девет основни дирекции в компанията – „Продажби”, „Маркетинг”, „Информационни технологии”, „Експлоатация и архитектура на мрежата”, „Финанси”, „Човешки ресурси”, „Връзки с обществеността”, „Право и регулация”, „Снабдяване”. Кандидатстването започва на 16 март, а крайният срок за подаването на автобиографиите е 24 април. Условията към бъдещите стажанти е да учат във висше учебно заведение и да са завършили поне втори курс.
Стартът на кампанията ще бъде поставен на 16 и 17 март в зала 3 на НДК, където ще се проведе традиционният форум „Добра кариера, добър живот”, организиран от Jobtiger. По време на изложението студентите ще имат възможност да се срещнат с HR специалисти от телекома и да получат детайлна информация за стажантската програма и предлаганите позиции. За най-ентусиазираните посетители на щанда на компанията по време на форум „Кариери” са предвидени интересни изненади от VIVACOM.
Пълна информация за позициите, условията и начина за кандидатстване за стажантската програма на VIVACOM са публикувани на интернет страниците на VIVACOM (www.vivacom.bg), на JobTiger (www.jobtiger.bg), както и на www.jobs.bg. Имената на всички студенти, избрани да станат част от компанията през лятото на 2011, ще станат известни в края на май. От началото на юни ще започнат и първите стажове, като продължителността им ще бъде 3 месеца. Целият стажантски период в телекома се заплаща на студентите под формата на месечно възнаграждение.
Източник: http://www.akademika.bg/2011/03/%d0%b2%d0%b8%d0%b2%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%bc-%d0%be%d0%b1%d1%8f%d0%b2%d0%b8-%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b5%d0%bc-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%82%d0%b8/